Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5113
Title: Удосконалення політики просування на основі інструментарію інтернет-маркетингу (на матеріалах ТОВ «Інтех Про», м. Черкаси)
Authors: Григор, Олег Олександрович
Цокур, Руслана Русланівна
Keywords: Інтернет-маркетинг;;Політика просування;;Цифрові стратегії;;Маркетингові кампанії;;Веб-сайт.
Issue Date: Jun-2023
Abstract: У роботі розглянуто шляхи удосконалення політики просування підприємства на основі використання інструментарію інтернет-маркетингу, зокрема на прикладі ТОВ «Інтех Про», м. Черкаси. Проведено аналіз сучасних тенденцій у цифровому маркетингу та оцінено ефективність існуючих підходів до просування продукції компанії. Особливу увагу приділено використанню таких інструментів, як соціальні мережі, контекстна реклама, email-маркетинг. У результаті дослідження запропоновано конкретні рекомендації щодо вдосконалення цифрових стратегій підприємства з метою підвищення його конкурентоспроможності та залучення нових клієнтів.
URI: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5113
Appears in Collections:075 Маркетинг (Маркетинг)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
КРБ_Цокур Р.Р.pdf
  Restricted Access
1.23 MBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.