Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5115
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.advisorКоломицева , Олена Віталіївна-
dc.contributor.authorЗаціда, Богдан Сергійович-
dc.date.accessioned2024-11-25T15:24:58Z-
dc.date.available2024-11-25T15:24:58Z-
dc.date.issued2023-06-
dc.identifier.urihttps://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5115-
dc.description.abstractУ роботі досліджено процес управління товарною політикою підприємства на прикладі ТОВ «Золотоніський лікеро-горілчаний завод» («Златогор»), м. Золотоноша, Черкаська область. Аналізується система формування асортименту продукції, ціноутворення, позиціонування товарів на ринку та взаємодія з цільовими споживачами. Оцінено основні стратегії управління товарною політикою, зокрема впровадження нових продуктів, контроль якості та маркетингові заходи, спрямовані на підвищення конкурентоспроможності підприємства. Визначено сильні та слабкі сторони компанії, а також запропоновані рекомендації щодо вдосконалення товарної політики для покращення її ефективності та зміцнення ринкових позиційuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectЦіноутворення; Управління продукцією.uk_UA
dc.subjectПозиціонування товарів;uk_UA
dc.subjectМаркетингова стратегія;uk_UA
dc.subjectУправління продукцією.uk_UA
dc.titleУправління товарною політикою підприємства (ТОВ «Золотоніський лікеро-горілчаний завод» «Златогор», м. Золотоноша, Черкаська обл.)uk_UA
dc.typeBachelor Thesisuk_UA
Располагается в коллекциях:075 Маркетинг (Маркетинг)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
КРБ_Заціди Б.С.pdf
  Restricted Access
1.17 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть    Запрос копии


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.