Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5115
Title: Управління товарною політикою підприємства (ТОВ «Золотоніський лікеро-горілчаний завод» «Златогор», м. Золотоноша, Черкаська обл.)
Authors: Коломицева , Олена Віталіївна
Заціда, Богдан Сергійович
Keywords: Ціноутворення; Управління продукцією.;Позиціонування товарів;;Маркетингова стратегія;;Управління продукцією.
Issue Date: Jun-2023
Abstract: У роботі досліджено процес управління товарною політикою підприємства на прикладі ТОВ «Золотоніський лікеро-горілчаний завод» («Златогор»), м. Золотоноша, Черкаська область. Аналізується система формування асортименту продукції, ціноутворення, позиціонування товарів на ринку та взаємодія з цільовими споживачами. Оцінено основні стратегії управління товарною політикою, зокрема впровадження нових продуктів, контроль якості та маркетингові заходи, спрямовані на підвищення конкурентоспроможності підприємства. Визначено сильні та слабкі сторони компанії, а також запропоновані рекомендації щодо вдосконалення товарної політики для покращення її ефективності та зміцнення ринкових позицій
URI: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5115
Appears in Collections:075 Маркетинг (Маркетинг)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
КРБ_Заціди Б.С.pdf
  Restricted Access
1.17 MBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.