Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5117
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.advisorСергієнко, Олександр Анатолійович-
dc.contributor.authorАнтонов, Ілля Олегович-
dc.date.accessioned2024-11-26T11:56:30Z-
dc.date.available2024-11-26T11:56:30Z-
dc.date.issued2024-06-
dc.identifier.urihttps://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5117-
dc.description.abstractВ кваліфікаційній роботі бакалавра було розглянуто сутність конкурентоспроможності підприємства, умови її формування та фактори впливу. Вивчено поняття конкурентних переваг, джерела їх формування та способи утримання. Досліджено методичні підходи до оцінки конкурентоспроможності підприємства. Проведено аналіз конкурентоспроможності підприємства ТОВ «Маклаут-Інвест». Розроблено шляхи підвищення конкурентоспроможності досліджуваного підприємства. Здійснено економічне обгрунтування запропонованих заходів.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectКонкурентоспроможність;uk_UA
dc.subjectКонкурентні переваги;uk_UA
dc.subjectБенчмаркінг;uk_UA
dc.subjectКонкурентний потенціал.uk_UA
dc.titleУдосконалення системи стимулювання збуту підприємств ринку телекомунікаційних послуг (на матеріалах ТОВ «МАКЛАУТ-ІНВЕСТ», м. Черкаси)uk_UA
dc.typeBachelor Thesisuk_UA
Располагается в коллекциях:075 Маркетинг (Маркетинг)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
КРБ_Антонов І. О.pdf
  Restricted Access
1.22 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть    Запрос копии


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.