Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5117
Title: Удосконалення системи стимулювання збуту підприємств ринку телекомунікаційних послуг (на матеріалах ТОВ «МАКЛАУТ-ІНВЕСТ», м. Черкаси)
Authors: Сергієнко, Олександр Анатолійович
Антонов, Ілля Олегович
Keywords: Конкурентоспроможність;;Конкурентні переваги;;Бенчмаркінг;;Конкурентний потенціал.
Issue Date: Jun-2024
Abstract: В кваліфікаційній роботі бакалавра було розглянуто сутність конкурентоспроможності підприємства, умови її формування та фактори впливу. Вивчено поняття конкурентних переваг, джерела їх формування та способи утримання. Досліджено методичні підходи до оцінки конкурентоспроможності підприємства. Проведено аналіз конкурентоспроможності підприємства ТОВ «Маклаут-Інвест». Розроблено шляхи підвищення конкурентоспроможності досліджуваного підприємства. Здійснено економічне обгрунтування запропонованих заходів.
URI: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5117
Appears in Collections:075 Маркетинг (Маркетинг)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
КРБ_Антонов І. О.pdf
  Restricted Access
1.22 MBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.