Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5123
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorГанжала, Ірина Володимирівна-
dc.contributor.authorОнопрієнко, Єлісей Михайлович-
dc.date.accessioned2024-11-26T12:54:56Z-
dc.date.available2024-11-26T12:54:56Z-
dc.date.issued2024-06-
dc.identifier.urihttps://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5123-
dc.description.abstractВ кваліфікаційній роботі бакалавра визначено підходи до оцінки ефективності просування бренду підприємства, проаналізовано організаційно-економічну характеристику та маркетингове середовище ресторану «Кілограмм Черкаси», обґрунтовано напрями підвищення ефективності просування бренду ресторану «Кілограмм Черкаси», розроблено пропозиції щодо удосконалення та розвитку брендингу ресторану «Кілограмм Черкаси» та запропоновано економічну ефективність заходів з удосконалення бренду ресторану «Кілограмм Черкаси».uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectБренд;uk_UA
dc.subjectТоргова марка;uk_UA
dc.subjectРозробка нового бренду;uk_UA
dc.subjectЖиттєвий цикл бренду;uk_UA
dc.subjectМетоди оцінки бренда.uk_UA
dc.titleСтворення та просування бренду підприємства сфери ресторанного бізнесу (на матеріалах ТОВ «Кілограмм Черкаси», м. Суми)uk_UA
dc.typeBachelor Thesisuk_UA
Appears in Collections:075 Маркетинг (Маркетинг)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
КРБ_Онопрієнко Є.М.pdf
  Restricted Access
2.07 MBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.