Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5123
Назва: Створення та просування бренду підприємства сфери ресторанного бізнесу (на матеріалах ТОВ «Кілограмм Черкаси», м. Суми)
Автори: Ганжала, Ірина Володимирівна
Онопрієнко, Єлісей Михайлович
Ключові слова: Бренд;;Торгова марка;;Розробка нового бренду;;Життєвий цикл бренду;;Методи оцінки бренда.
Дата публікації: чер-2024
Короткий огляд (реферат): В кваліфікаційній роботі бакалавра визначено підходи до оцінки ефективності просування бренду підприємства, проаналізовано організаційно-економічну характеристику та маркетингове середовище ресторану «Кілограмм Черкаси», обґрунтовано напрями підвищення ефективності просування бренду ресторану «Кілограмм Черкаси», розроблено пропозиції щодо удосконалення та розвитку брендингу ресторану «Кілограмм Черкаси» та запропоновано економічну ефективність заходів з удосконалення бренду ресторану «Кілограмм Черкаси».
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5123
Розташовується у зібраннях:075 Маркетинг (Маркетинг)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
КРБ_Онопрієнко Є.М.pdf
  Restricted Access
2.07 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищено авторським правом, усі права збережено.