Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5123
Title: Створення та просування бренду підприємства сфери ресторанного бізнесу (на матеріалах ТОВ «Кілограмм Черкаси», м. Суми)
Authors: Ганжала, Ірина Володимирівна
Онопрієнко, Єлісей Михайлович
Keywords: Бренд;;Торгова марка;;Розробка нового бренду;;Життєвий цикл бренду;;Методи оцінки бренда.
Issue Date: Jun-2024
Abstract: В кваліфікаційній роботі бакалавра визначено підходи до оцінки ефективності просування бренду підприємства, проаналізовано організаційно-економічну характеристику та маркетингове середовище ресторану «Кілограмм Черкаси», обґрунтовано напрями підвищення ефективності просування бренду ресторану «Кілограмм Черкаси», розроблено пропозиції щодо удосконалення та розвитку брендингу ресторану «Кілограмм Черкаси» та запропоновано економічну ефективність заходів з удосконалення бренду ресторану «Кілограмм Черкаси».
URI: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5123
Appears in Collections:075 Маркетинг (Маркетинг)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
КРБ_Онопрієнко Є.М.pdf
  Restricted Access
2.07 MBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.