Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5126
Назва: Використання технологій інтернет-маркетингу у діяльності підприємства (на матеріалах ТОВ «Акком сервіс» м. Черкаси)
Автори: Ганжала, Ірина Володимирівна
Жалдак, Максим Сергійович
Ключові слова: Маркетинг;;Інтернет-маркетинг;;SEO-просування;;ABC XYZ аналіз.
Дата публікації: чер-2024
Короткий огляд (реферат): В кваліфікаційній роботі бакалавра досліджено теоретичні основи використання технологій інтернет-маркетингу у діяльності підприємства; проведено аналіз використання технологій інтернет-маркетингу у діяльності підприємства ТОВ «Акком сервіс», досліджено оцінку діяльності підприємства з використанням технологій інтернет-маркетингу; розроблені рекомендації щодо розробки заходів по вдосконалення діяльності підприємства з використанням технологій інтернет-маркетингу та здійснено оцінку ефективності запропонованих заходів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5126
Розташовується у зібраннях:075 Маркетинг (Маркетинг)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
КРБ_Жалдак М.С..pdf
  Restricted Access
2.06 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищено авторським правом, усі права збережено.