Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5127
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorГанжала, Ірина Володимирівна-
dc.contributor.authorОлексієнко, Яна Василівна-
dc.date.accessioned2024-11-27T11:11:49Z-
dc.date.available2024-11-27T11:11:49Z-
dc.date.issued2024-06-
dc.identifier.urihttps://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5127-
dc.description.abstractВ кваліфікаційній роботі бакалавра досліджено теоретичні засади формування товарної політики на підприємстві; проведена характеристика товарної політики підприємства оптової торгівлі ТОВ «НІНЕЛЬ ТРАНС», здійснено аналіз ділової активності торговельного підприємства ТОВ «Нінель Транс»; розроблені рекомендації щодо оптимізації товарної політики у ТОВ «НІНЕЛЬ ТРАНС» та здійснено оцінку ефективності запропонованих заходів.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectМаркетинг;uk_UA
dc.subjectТоварна політика;uk_UA
dc.subjectКомерційна діяльність;uk_UA
dc.subjectТоварний асортимент.uk_UA
dc.titleУдосконалення управління товарною політикою підприємства оптової торгівлі (на матеріалах ТОВ «Нінель Транс», м. Черкаси)uk_UA
dc.typeBachelor Thesisuk_UA
Appears in Collections:075 Маркетинг (Маркетинг)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
КРБ_Олексієнко Я.В..pdf
  Restricted Access
1.44 MBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.