Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5127
Назва: Удосконалення управління товарною політикою підприємства оптової торгівлі (на матеріалах ТОВ «Нінель Транс», м. Черкаси)
Автори: Ганжала, Ірина Володимирівна
Олексієнко, Яна Василівна
Ключові слова: Маркетинг;;Товарна політика;;Комерційна діяльність;;Товарний асортимент.
Дата публікації: чер-2024
Короткий огляд (реферат): В кваліфікаційній роботі бакалавра досліджено теоретичні засади формування товарної політики на підприємстві; проведена характеристика товарної політики підприємства оптової торгівлі ТОВ «НІНЕЛЬ ТРАНС», здійснено аналіз ділової активності торговельного підприємства ТОВ «Нінель Транс»; розроблені рекомендації щодо оптимізації товарної політики у ТОВ «НІНЕЛЬ ТРАНС» та здійснено оцінку ефективності запропонованих заходів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5127
Розташовується у зібраннях:075 Маркетинг (Маркетинг)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
КРБ_Олексієнко Я.В..pdf
  Restricted Access
1.44 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищено авторським правом, усі права збережено.