Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5131
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorСергієнко, Олександр Анатолійович-
dc.contributor.authorГерасименко, Артем Романович-
dc.date.accessioned2024-11-27T11:50:19Z-
dc.date.available2024-11-27T11:50:19Z-
dc.date.issued2024-06-
dc.identifier.urihttps://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5131-
dc.description.abstractУ роботі розглянуто особливості управління рекламною діяльністю підприємства на прикладі ФОП Бухарова Ю.В., м. Славута, Шепетівський район, Хмельницька область. Проаналізовано сучасні підходи до планування, організації та контролю рекламних кампаній, оцінено ефективність використання різних рекламних каналів. Особливу увагу приділено адаптації рекламної стратегії до локальних умов та специфіки діяльності підприємства. На основі отриманих даних розроблено рекомендації щодо підвищення ефективності рекламної діяльності, оптимізації витрат та розширення клієнтської бази. Ця робота має практичне значення для малих і середніх підприємств, що прагнуть підвищити свою конкурентоспроможність за рахунок ефективного управління рекламними заходами.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectОрганізація рекламної діяльності підприємства;uk_UA
dc.subjectРекламна діяльність в мережі Інтернет;uk_UA
dc.subjectОптимізація рекламної стратегії;uk_UA
dc.subjectФормування рекламної кампанії.uk_UA
dc.titleУправління рекламною діяльністю підприємства (на матеріалах ФОП Бухарова Ю.В., м. Славута, Шепетівський р-н, Хмельницька обл.)uk_UA
dc.typeBachelor Thesisuk_UA
Appears in Collections:075 Маркетинг (Маркетинг)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
КРБ_Герасименко А.Р..pdf
  Restricted Access
2.5 MBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.