Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5131
Назва: Управління рекламною діяльністю підприємства (на матеріалах ФОП Бухарова Ю.В., м. Славута, Шепетівський р-н, Хмельницька обл.)
Автори: Сергієнко, Олександр Анатолійович
Герасименко, Артем Романович
Ключові слова: Організація рекламної діяльності підприємства;;Рекламна діяльність в мережі Інтернет;;Оптимізація рекламної стратегії;;Формування рекламної кампанії.
Дата публікації: чер-2024
Короткий огляд (реферат): У роботі розглянуто особливості управління рекламною діяльністю підприємства на прикладі ФОП Бухарова Ю.В., м. Славута, Шепетівський район, Хмельницька область. Проаналізовано сучасні підходи до планування, організації та контролю рекламних кампаній, оцінено ефективність використання різних рекламних каналів. Особливу увагу приділено адаптації рекламної стратегії до локальних умов та специфіки діяльності підприємства. На основі отриманих даних розроблено рекомендації щодо підвищення ефективності рекламної діяльності, оптимізації витрат та розширення клієнтської бази. Ця робота має практичне значення для малих і середніх підприємств, що прагнуть підвищити свою конкурентоспроможність за рахунок ефективного управління рекламними заходами.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5131
Розташовується у зібраннях:075 Маркетинг (Маркетинг)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
КРБ_Герасименко А.Р..pdf
  Restricted Access
2.5 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищено авторським правом, усі права збережено.