Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5154
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorГригор , Олег Олександрович-
dc.contributor.authorОлексієнко, Артем Сергійович-
dc.date.accessioned2024-12-07T05:13:16Z-
dc.date.available2024-12-07T05:13:16Z-
dc.date.issued2024-06-
dc.identifier.urihttps://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5154-
dc.description.abstractУ кваліфікаційній роботі бакалавра досліджено теоретичні основи маркетингової комунікаційної стратегії підприємства, проаналізовано маркетингову діяльність Приватного підприємства «Будівельно-торгівельна база «СОРГО-Сміла», проведено дослідження ринку, на якому функціонує дане підприємство, проведено аналіз маркетингової діяльності ПП «БТБ СОРГО-СМІЛА», наведено пропозиції щодо удосконалення маркетингової комунікаційної стратегії Приватного підприємства «Будівельно-торгівельна база «СОРГО-Сміла».uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectМаркетингові комунікаціїuk_UA
dc.subjectмаркетингові комунікаційні стратегіїuk_UA
dc.subjectінноваційні канали маркетингових комунікаційuk_UA
dc.subjectефективність маркетингових комунікаційuk_UA
dc.titleУдосконалення маркетингової комунікаційної стратегії підприємства (на матеріалах ПП "БТБ Сорго-Сміла", м. Сміла, Черкаський р-н, Черкаська обл.)uk_UA
dc.typeBachelor Thesisuk_UA
Appears in Collections:075 Маркетинг (Маркетинг)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
КРБ_Олексієнко А.С..pdf
  Restricted Access
1.18 MBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.