Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5154
Назва: Удосконалення маркетингової комунікаційної стратегії підприємства (на матеріалах ПП "БТБ Сорго-Сміла", м. Сміла, Черкаський р-н, Черкаська обл.)
Автори: Григор , Олег Олександрович
Олексієнко, Артем Сергійович
Ключові слова: Маркетингові комунікації;маркетингові комунікаційні стратегії;інноваційні канали маркетингових комунікацій;ефективність маркетингових комунікацій
Дата публікації: чер-2024
Короткий огляд (реферат): У кваліфікаційній роботі бакалавра досліджено теоретичні основи маркетингової комунікаційної стратегії підприємства, проаналізовано маркетингову діяльність Приватного підприємства «Будівельно-торгівельна база «СОРГО-Сміла», проведено дослідження ринку, на якому функціонує дане підприємство, проведено аналіз маркетингової діяльності ПП «БТБ СОРГО-СМІЛА», наведено пропозиції щодо удосконалення маркетингової комунікаційної стратегії Приватного підприємства «Будівельно-торгівельна база «СОРГО-Сміла».
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5154
Розташовується у зібраннях:075 Маркетинг (Маркетинг)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
КРБ_Олексієнко А.С..pdf
  Restricted Access
1.18 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищено авторським правом, усі права збережено.