Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5154
Title: Удосконалення маркетингової комунікаційної стратегії підприємства (на матеріалах ПП "БТБ Сорго-Сміла", м. Сміла, Черкаський р-н, Черкаська обл.)
Authors: Григор , Олег Олександрович
Олексієнко, Артем Сергійович
Keywords: Маркетингові комунікації;маркетингові комунікаційні стратегії;інноваційні канали маркетингових комунікацій;ефективність маркетингових комунікацій
Issue Date: Jun-2024
Abstract: У кваліфікаційній роботі бакалавра досліджено теоретичні основи маркетингової комунікаційної стратегії підприємства, проаналізовано маркетингову діяльність Приватного підприємства «Будівельно-торгівельна база «СОРГО-Сміла», проведено дослідження ринку, на якому функціонує дане підприємство, проведено аналіз маркетингової діяльності ПП «БТБ СОРГО-СМІЛА», наведено пропозиції щодо удосконалення маркетингової комунікаційної стратегії Приватного підприємства «Будівельно-торгівельна база «СОРГО-Сміла».
URI: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5154
Appears in Collections:075 Маркетинг (Маркетинг)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
КРБ_Олексієнко А.С..pdf
  Restricted Access
1.18 MBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.