Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5155
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorСергієнко, Олександр Анатолійович-
dc.contributor.authorДенисенко, Альона Володимирівна-
dc.date.accessioned2024-12-07T05:47:25Z-
dc.date.available2024-12-07T05:47:25Z-
dc.date.issued2024-06-
dc.identifier.urihttps://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5155-
dc.description.abstractВ кваліфікаційній роботі бакалавра розглянуто теоретичні підходи щодо дослідження маркетингової політики розподілу на збуту; досліджено структуру та функції каналів розподілу; проаналізовано маркетингову діяльність ТОВ «Технодар Плюс»; проведено дослідження ринку, на якому функціонує дане підприємство; надано пропозиції та рекомендації щодо підвищення ефективності розподілу та збуту на ТОВ «Технодар Плюс».uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectмаркетингова політика розподілуuk_UA
dc.subjectканали розподілуuk_UA
dc.subjectканали збутуuk_UA
dc.subjectзбутова політикаuk_UA
dc.titleНапрями формування маркетингової політики розподілу та збуту підприємства (на матеріалах ТОВ "Технодар Плюс" м. Черкаси)uk_UA
dc.typeBachelor Thesisuk_UA
Appears in Collections:075 Маркетинг (Маркетинг)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
КРБ_Денисенко А.В..pdf
  Restricted Access
891.4 kBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.