Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5155
Title: Напрями формування маркетингової політики розподілу та збуту підприємства (на матеріалах ТОВ "Технодар Плюс" м. Черкаси)
Authors: Сергієнко, Олександр Анатолійович
Денисенко, Альона Володимирівна
Keywords: маркетингова політика розподілу;канали розподілу;канали збуту;збутова політика
Issue Date: Jun-2024
Abstract: В кваліфікаційній роботі бакалавра розглянуто теоретичні підходи щодо дослідження маркетингової політики розподілу на збуту; досліджено структуру та функції каналів розподілу; проаналізовано маркетингову діяльність ТОВ «Технодар Плюс»; проведено дослідження ринку, на якому функціонує дане підприємство; надано пропозиції та рекомендації щодо підвищення ефективності розподілу та збуту на ТОВ «Технодар Плюс».
URI: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5155
Appears in Collections:075 Маркетинг (Маркетинг)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
КРБ_Денисенко А.В..pdf
  Restricted Access
891.4 kBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.