Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5175
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorШевченко, Наталія Вікторівна-
dc.contributor.authorЖуравель, Іван Сергійович-
dc.date.accessioned2024-12-09T09:24:19Z-
dc.date.available2024-12-09T09:24:19Z-
dc.date.issued2024-06-
dc.identifier.urihttps://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5175-
dc.description.abstractВ кваліфікаційній роботі бакалавра розглянуто теоретико-методичні та практичні основи маркетингових підходів до формування та утримання конкурентних переваг підприємства. Досліджено фактори, що впливають на формування та утримання конкурентних переваг підприємства. Проведено оцінку конкурентоспроможності підприємства та його конкурентних переваг. Запропоновано напрями вдосконалення конкурентних переваг підприємства та обґрунтовано їх ефективність.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectКонкурентні переваги;uk_UA
dc.subjectКонкурентоспроможність;uk_UA
dc.subjectМаркетингова діяльність;uk_UA
dc.subjectУправління.uk_UA
dc.titleОсобливості реалізації маркетингового інструментарію у практиці функціонування роздрібних мереж (на матеріалах ТОВ «Траш», Бровари, Київська обл.)uk_UA
dc.typeBachelor Thesisuk_UA
Appears in Collections:075 Маркетинг (Маркетинг)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
КРБ_ Федянін М.С.pdf
  Restricted Access
1.93 MBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.