Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5175
Title: Особливості реалізації маркетингового інструментарію у практиці функціонування роздрібних мереж (на матеріалах ТОВ «Траш», Бровари, Київська обл.)
Authors: Шевченко, Наталія Вікторівна
Журавель, Іван Сергійович
Keywords: Конкурентні переваги;;Конкурентоспроможність;;Маркетингова діяльність;;Управління.
Issue Date: Jun-2024
Abstract: В кваліфікаційній роботі бакалавра розглянуто теоретико-методичні та практичні основи маркетингових підходів до формування та утримання конкурентних переваг підприємства. Досліджено фактори, що впливають на формування та утримання конкурентних переваг підприємства. Проведено оцінку конкурентоспроможності підприємства та його конкурентних переваг. Запропоновано напрями вдосконалення конкурентних переваг підприємства та обґрунтовано їх ефективність.
URI: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5175
Appears in Collections:075 Маркетинг (Маркетинг)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
КРБ_ Федянін М.С.pdf
  Restricted Access
1.93 MBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.