Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5177
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorСергієнко, Олександр Анатолійович-
dc.contributor.authorПилипенко, Анастасія Петрівна-
dc.date.accessioned2024-12-09T10:28:27Z-
dc.date.available2024-12-09T10:28:27Z-
dc.date.issued2024-06-
dc.identifier.urihttps://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5177-
dc.description.abstractКваліфікаційна робота присвячена дослідженню формування товарної політики підприємства в умовах невизначеності на прикладі ТОВ «Бон Буассон Беверідж» (м. Черкаси). У роботі проаналізовано вплив внутрішніх і зовнішніх чинників на прийняття рішень у сфері товарної політики. Особливу увагу приділено адаптації асортиментної стратегії до змін ринкового середовища, управлінню життєвим циклом товарів та забезпеченню конкурентоспроможності підприємства. На основі проведеного аналізу розроблено практичні рекомендації щодо вдосконалення товарної політики підприємства в умовах невизначеності, зокрема впровадження інноваційних підходів до управління асортиментом та підвищення ефективності маркетингової діяльності.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectТоварна політика;uk_UA
dc.subjectПідприємство;uk_UA
dc.subjectУмови невизначеності;uk_UA
dc.subjectАсортиментна стратегія.uk_UA
dc.titleФормування товарної політики підприємства в умовах невизначеності (на матеріалах ТОВ «БОН БУАССОН БЕВЕРІДЖ», м. Черкаси)uk_UA
dc.typeBachelor Thesisuk_UA
Appears in Collections:075 Маркетинг (Маркетинг)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
КРБ_Пилипенко А.П.pdf
  Restricted Access
1.66 MBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.