Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5177
Назва: Формування товарної політики підприємства в умовах невизначеності (на матеріалах ТОВ «БОН БУАССОН БЕВЕРІДЖ», м. Черкаси)
Автори: Сергієнко, Олександр Анатолійович
Пилипенко, Анастасія Петрівна
Ключові слова: Товарна політика;;Підприємство;;Умови невизначеності;;Асортиментна стратегія.
Дата публікації: чер-2024
Короткий огляд (реферат): Кваліфікаційна робота присвячена дослідженню формування товарної політики підприємства в умовах невизначеності на прикладі ТОВ «Бон Буассон Беверідж» (м. Черкаси). У роботі проаналізовано вплив внутрішніх і зовнішніх чинників на прийняття рішень у сфері товарної політики. Особливу увагу приділено адаптації асортиментної стратегії до змін ринкового середовища, управлінню життєвим циклом товарів та забезпеченню конкурентоспроможності підприємства. На основі проведеного аналізу розроблено практичні рекомендації щодо вдосконалення товарної політики підприємства в умовах невизначеності, зокрема впровадження інноваційних підходів до управління асортиментом та підвищення ефективності маркетингової діяльності.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5177
Розташовується у зібраннях:075 Маркетинг (Маркетинг)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
КРБ_Пилипенко А.П.pdf
  Restricted Access
1.66 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищено авторським правом, усі права збережено.