Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5178
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorГригор, Олег Олександрович-
dc.contributor.authorЛісовий, Владислав Миколайович-
dc.date.accessioned2024-12-09T10:37:39Z-
dc.date.available2024-12-09T10:37:39Z-
dc.date.issued2024-06-
dc.identifier.urihttps://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5178-
dc.description.abstractРобота аналізує маркетингову стратегію підприємства в умовах сучасних викликів на прикладі «МХП Сервіс» ВП ПрАТ «МХП» (м. Черкаси). У дослідженні розглянуто вплив сучасних економічних, соціальних та технологічних факторів на ефективність маркетингової діяльності підприємства. Проаналізовано конкурентне середовище, ринкові тенденції та адаптивність стратегії до змінних умов. Запропоновано рекомендації щодо вдосконалення маркетингової стратегії, зокрема інтеграції цифрових технологій та посилення клієнтоорієнтованого підходу для підвищення конкурентоспроможності та ринкових позицій підприємства.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectМаркетингова стратегія;uk_UA
dc.subjectПідприємство;uk_UA
dc.subjectСучасні виклики;uk_UA
dc.subjectКонкурентне середовище.uk_UA
dc.titleМаркетингова стратегія підприємства в умовах сучасних викликів (на матеріалах «МХП Сервіс» ВП ПрАТ «МХП» м. Черкаси)uk_UA
dc.typeBachelor Thesisuk_UA
Appears in Collections:075 Маркетинг (Маркетинг)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
КРБ_ Лісовий В.М.pdf
  Restricted Access
1.73 MBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.