Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5178
Назва: Маркетингова стратегія підприємства в умовах сучасних викликів (на матеріалах «МХП Сервіс» ВП ПрАТ «МХП» м. Черкаси)
Автори: Григор, Олег Олександрович
Лісовий, Владислав Миколайович
Ключові слова: Маркетингова стратегія;;Підприємство;;Сучасні виклики;;Конкурентне середовище.
Дата публікації: чер-2024
Короткий огляд (реферат): Робота аналізує маркетингову стратегію підприємства в умовах сучасних викликів на прикладі «МХП Сервіс» ВП ПрАТ «МХП» (м. Черкаси). У дослідженні розглянуто вплив сучасних економічних, соціальних та технологічних факторів на ефективність маркетингової діяльності підприємства. Проаналізовано конкурентне середовище, ринкові тенденції та адаптивність стратегії до змінних умов. Запропоновано рекомендації щодо вдосконалення маркетингової стратегії, зокрема інтеграції цифрових технологій та посилення клієнтоорієнтованого підходу для підвищення конкурентоспроможності та ринкових позицій підприємства.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5178
Розташовується у зібраннях:075 Маркетинг (Маркетинг)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
КРБ_ Лісовий В.М.pdf
  Restricted Access
1.73 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищено авторським правом, усі права збережено.