Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5179
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorГригор, Олег Олександрович-
dc.contributor.authorРоманенко, Карина Юріївна-
dc.date.accessioned2024-12-09T10:41:53Z-
dc.date.available2024-12-09T10:41:53Z-
dc.date.issued2024-06-
dc.identifier.urihttps://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5179-
dc.description.abstractРобота розглядає розробку маркетингової стратегії підприємства в сучасних умовах на прикладі СТОВ «Агрофірма Корсунь» (м. Корсунь-Шевченківський, Черкаський р-н, Черкаська обл.).У дослідженні розглянуто особливості функціонування аграрного підприємства, проведено аналіз ринкових тенденцій та конкурентного середовища. На основі отриманих даних запропоновано стратегічні підходи до оптимізації маркетингової діяльності підприємства, враховуючи сучасні виклики та тенденції. У роботі також акцентується увага на інтеграції інноваційних інструментів, зокрема цифрового маркетингу, для підвищення ефективності ринкових комунікацій та розширення збуту продукції.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectМаркетингова стратегія;uk_UA
dc.subjectПідприємство;uk_UA
dc.subjectСучасні умови;uk_UA
dc.subjectАграрний сектор.uk_UA
dc.titleРозробка маркетингової стратегії підприємства в сучасних умовах (на матеріалах СТОВ «АГРОФІРМА КОРСУНЬ», м. Корсунь-Шевченківський, Черкаський р-н, Черкаська обл.)uk_UA
dc.typeBachelor Thesisuk_UA
Appears in Collections:075 Маркетинг (Маркетинг)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
КРБ_Романенко К.Ю.pdf
  Restricted Access
1.2 MBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.