Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5179
Title: Розробка маркетингової стратегії підприємства в сучасних умовах (на матеріалах СТОВ «АГРОФІРМА КОРСУНЬ», м. Корсунь-Шевченківський, Черкаський р-н, Черкаська обл.)
Authors: Григор, Олег Олександрович
Романенко, Карина Юріївна
Keywords: Маркетингова стратегія;;Підприємство;;Сучасні умови;;Аграрний сектор.
Issue Date: Jun-2024
Abstract: Робота розглядає розробку маркетингової стратегії підприємства в сучасних умовах на прикладі СТОВ «Агрофірма Корсунь» (м. Корсунь-Шевченківський, Черкаський р-н, Черкаська обл.).У дослідженні розглянуто особливості функціонування аграрного підприємства, проведено аналіз ринкових тенденцій та конкурентного середовища. На основі отриманих даних запропоновано стратегічні підходи до оптимізації маркетингової діяльності підприємства, враховуючи сучасні виклики та тенденції. У роботі також акцентується увага на інтеграції інноваційних інструментів, зокрема цифрового маркетингу, для підвищення ефективності ринкових комунікацій та розширення збуту продукції.
URI: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5179
Appears in Collections:075 Маркетинг (Маркетинг)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
КРБ_Романенко К.Ю.pdf
  Restricted Access
1.2 MBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.