Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5180
Назва: Формування та утримання конкурентних переваг підприємства (на матеріалах ТОВ «Черевички», м. Черкаси)
Автори: Шевченко, Наталія Вікторівна
Федянін, Микола Станіславович
Ключові слова: Конкурентні переваги;;Конкурентоспроможність;;Маркетингова діяльність;;Управління;
Дата публікації: чер-2022
Короткий огляд (реферат): В кваліфікаційній роботі бакалавра розглянуто теоретико-методичні та практичні основи маркетингових підходів до формування та утримання конкурентних переваг підприємства. Досліджено фактори, що впливають на формування та утримання конкурентних переваг підприємства. Проведено оцінку конкурентоспроможності підприємства та його конкурентних переваг. Запропоновано напрями вдосконалення конкурентних переваг підприємства та обґрунтовано їх ефективність.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5180
Розташовується у зібраннях:075 Маркетинг (Маркетинг)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
КРБ_ Федянін М.С.pdf
  Restricted Access
1.93 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищено авторським правом, усі права збережено.