Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5186
Назва: Особливості впровадження сучасних трендів маркетингу у сферу В2В
Автори: Шевченко, Наталія Вікторівна
Ганжала, Ірина Володимирівна
Ключові слова: В2В;маркетинг
Дата публікації: 28-лют-2024
Видавництво: Scientific Theories and Practices as an Engine of Modern Development. Сollection of abstracts XII International scientific and practical conference, Bratislava, Slovakia, February 28 – March 1, 2024
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5186
Початкова сторінка: 105
Кінцева сторінка: 107
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації викладачів (ФЕУ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Scientific_theories_and_practices_as_an_engine_of_modern_development (1).pdf364.76 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищено авторським правом, усі права збережено.