Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5234
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorГригор , Олег Олександрович-
dc.contributor.authorЧубенко, Анна Сергіївна-
dc.date.accessioned2024-12-19T20:57:01Z-
dc.date.available2024-12-19T20:57:01Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.urihttps://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5234-
dc.description.abstractУ кваліфікаційній роботі магістра висвітлено теоретичні аспекти просування продукції підприємства з використанням Інтернет-маркетингу, проведено аналіз діяльності та системи просування продукції ТОВ «Діотрейд» в мережі Інтернет, визначено шляхи покращення використання інструментів Інтернет маркетингу для ТОВ «Діотрейд», розроблено практичні рекомендації щодо оптимізації веб-сторінки підприємства.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectінтернет-середовищеuk_UA
dc.subjectпросування продукціїuk_UA
dc.subjectінтернет-маркетингuk_UA
dc.subjectцифрові комунікаціїuk_UA
dc.titleУдосконалення маркетингових технологій просування продукції в Інтернет -середовищі (на матеріалах ТОВ «Діотрейд», м.Черкаси)uk_UA
dc.typeMaster Thesisuk_UA
Appears in Collections:075 Маркетинг (Маркетинг)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
КРМ_Чубенко_А..pdf
  Restricted Access
1.78 MBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.