Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5234
Назва: Удосконалення маркетингових технологій просування продукції в Інтернет -середовищі (на матеріалах ТОВ «Діотрейд», м.Черкаси)
Автори: Григор , Олег Олександрович
Чубенко, Анна Сергіївна
Ключові слова: інтернет-середовище;просування продукції;інтернет-маркетинг;цифрові комунікації
Дата публікації: 2022
Короткий огляд (реферат): У кваліфікаційній роботі магістра висвітлено теоретичні аспекти просування продукції підприємства з використанням Інтернет-маркетингу, проведено аналіз діяльності та системи просування продукції ТОВ «Діотрейд» в мережі Інтернет, визначено шляхи покращення використання інструментів Інтернет маркетингу для ТОВ «Діотрейд», розроблено практичні рекомендації щодо оптимізації веб-сторінки підприємства.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5234
Розташовується у зібраннях:075 Маркетинг (Маркетинг)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
КРМ_Чубенко_А..pdf
  Restricted Access
1.78 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищено авторським правом, усі права збережено.