Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5244
Назва: Організація маркетингових досліджень на підприємстві (на матеріалах ПП «Шарлотка-Черкаси», м. Черкаси)
Автори: Боковня, Анжеліка Олегівна
Булатова, Анастасія Олександрівна
Ключові слова: Організація маркетингових досліджень;;Аналіз ринку;;Споживачі;;Конкуренція.
Дата публікації: гру-2022
Короткий огляд (реферат): У кваліфікаційній роботі розглянуто організацію маркетингових досліджень на підприємстві ПП «Шарлотка-Черкаси», м. Черкаси. Метою роботи є аналіз існуючих підходів до проведення маркетингових досліджень на підприємстві та розробка рекомендацій щодо їх удосконалення для підвищення ефективності бізнес-процесів. В роботі досліджено методи збору та аналізу інформації про ринок, конкурентів та споживачів. Оцінено роль маркетингових досліджень у розробці стратегій розвитку підприємства, визначено їх вплив на прийняття управлінських рішень. На основі аналізу поточного стану маркетингової діяльності ПП «Шарлотка-Черкаси» були запропоновані шляхи удосконалення процесу організації досліджень, включаючи застосування сучасних інструментів аналізу ринку, автоматизацію збору даних та покращення взаємодії з цільовою аудиторією. Робота має практичну цінність для підприємства, оскільки запропоновані рекомендації можуть значно покращити процеси дослідження ринку, підвищити ефективність маркетингової стратегії та сприяти розвитку конкурентоспроможності ПП «Шарлотка-Черкаси».
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5244
Розташовується у зібраннях:075 Маркетинг (Маркетинг)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
КРМ_Булатової А.О..pdf
  Restricted Access
1.73 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищено авторським правом, усі права збережено.