Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5245
Title: Управління маркетинговою діяльністю підприємства (на матеріалах ТОВ «Будівельна компанія «Домовой», м. Світловодськ, Олександрійський р-н., Кіровоградська обл.)
Authors: Пепчук , Сергій Миколайович
Золотаренко, Владислав Олександрович
Keywords: Управління маркетинговою діяльністю;;Маркетинговий аналіз;;Дослідження ринку.
Issue Date: Dec-2022
Abstract: У кваліфікаційній роботі розглянуто управління маркетинговою діяльністю підприємства на прикладі ТОВ «Будівельна компанія «Домовой», м. Світловодськ, Олександрійський р-н., Кіровоградська обл. Метою роботи є аналіз маркетингових стратегій та процесів управління маркетинговою діяльністю на підприємстві, а також розробка рекомендацій щодо їх оптимізації для підвищення конкурентоспроможності та ефективності бізнесу. В роботі досліджено основні етапи маркетингової діяльності компанії, зокрема, формування маркетингової стратегії, дослідження ринку, позиціювання бренду та взаємодія з цільовою аудиторією. Проведено оцінку застосовуваних методів просування та продажу будівельних послуг, а також визначено можливості для поліпшення маркетингових процесів. На основі проведеного аналізу запропоновано заходи щодо удосконалення маркетингової діяльності підприємства, включаючи вдосконалення комунікаційної стратегії, покращення досліджень ринку, а також впровадження нових інструментів для залучення клієнтів і збільшення обсягів продажу. Рекомендації орієнтовані на підвищення ефективності управління маркетингом та зміцнення позицій ТОВ «Будівельна компанія «Домовой» на ринку будівельних послуг.
URI: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5245
Appears in Collections:075 Маркетинг (Маркетинг)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
КРМ_Золотаренка В.О..pdf
  Restricted Access
1.09 MBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.