Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5245
Назва: Управління маркетинговою діяльністю підприємства (на матеріалах ТОВ «Будівельна компанія «Домовой», м. Світловодськ, Олександрійський р-н., Кіровоградська обл.)
Автори: Пепчук , Сергій Миколайович
Золотаренко, Владислав Олександрович
Ключові слова: Управління маркетинговою діяльністю;;Маркетинговий аналіз;;Дослідження ринку.
Дата публікації: гру-2022
Короткий огляд (реферат): У кваліфікаційній роботі розглянуто управління маркетинговою діяльністю підприємства на прикладі ТОВ «Будівельна компанія «Домовой», м. Світловодськ, Олександрійський р-н., Кіровоградська обл. Метою роботи є аналіз маркетингових стратегій та процесів управління маркетинговою діяльністю на підприємстві, а також розробка рекомендацій щодо їх оптимізації для підвищення конкурентоспроможності та ефективності бізнесу. В роботі досліджено основні етапи маркетингової діяльності компанії, зокрема, формування маркетингової стратегії, дослідження ринку, позиціювання бренду та взаємодія з цільовою аудиторією. Проведено оцінку застосовуваних методів просування та продажу будівельних послуг, а також визначено можливості для поліпшення маркетингових процесів. На основі проведеного аналізу запропоновано заходи щодо удосконалення маркетингової діяльності підприємства, включаючи вдосконалення комунікаційної стратегії, покращення досліджень ринку, а також впровадження нових інструментів для залучення клієнтів і збільшення обсягів продажу. Рекомендації орієнтовані на підвищення ефективності управління маркетингом та зміцнення позицій ТОВ «Будівельна компанія «Домовой» на ринку будівельних послуг.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5245
Розташовується у зібраннях:075 Маркетинг (Маркетинг)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
КРМ_Золотаренка В.О..pdf
  Restricted Access
1.09 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищено авторським правом, усі права збережено.