Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5247
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorКоломицева , Олена Віталіївна-
dc.contributor.authorСкопінцева, Богдана Романівна-
dc.date.accessioned2024-12-27T11:15:09Z-
dc.date.available2024-12-27T11:15:09Z-
dc.date.issued2022-12-
dc.identifier.urihttps://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5247-
dc.description.abstractУ кваліфікаційній роботі розглядається удосконалення системи маркетингових комунікацій на підприємстві ТОВ «Сільпо-Фуд», м. Київ. Проведено аналіз чинних маркетингових комунікацій компанії, визначено їх сильні та слабкі сторони. Зроблено оцінку ефективності використання традиційних і цифрових каналів комунікації для взаємодії з споживачами. На основі результатів дослідження запропоновано заходи з оптимізації маркетингових комунікацій, зокрема впровадження нових підходів до взаємодії з цільовими аудиторіями та підвищення ефективності рекламних кампаній. Робота має на меті покращення конкурентоспроможності підприємства через удосконалення комунікаційної стратегії.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectМаркетингові комунікації;uk_UA
dc.subjectУдосконалення;uk_UA
dc.subjectПідприємство;uk_UA
dc.subjectСтратегії комунікацій;uk_UA
dc.subjectКанали комунікації.uk_UA
dc.title«Удосконалення системи маркетингових комунікацій на підприємстві (на матеріалах ТОВ «Сільпо-Фуд», м. Київ)»uk_UA
dc.typeMaster Thesisuk_UA
Appears in Collections:075 Маркетинг (Маркетинг)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
КРМ_Скопінцева Б.Р.pdf
  Restricted Access
2.27 MBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.