Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5247
Title: «Удосконалення системи маркетингових комунікацій на підприємстві (на матеріалах ТОВ «Сільпо-Фуд», м. Київ)»
Authors: Коломицева , Олена Віталіївна
Скопінцева, Богдана Романівна
Keywords: Маркетингові комунікації;;Удосконалення;;Підприємство;;Стратегії комунікацій;;Канали комунікації.
Issue Date: Dec-2022
Abstract: У кваліфікаційній роботі розглядається удосконалення системи маркетингових комунікацій на підприємстві ТОВ «Сільпо-Фуд», м. Київ. Проведено аналіз чинних маркетингових комунікацій компанії, визначено їх сильні та слабкі сторони. Зроблено оцінку ефективності використання традиційних і цифрових каналів комунікації для взаємодії з споживачами. На основі результатів дослідження запропоновано заходи з оптимізації маркетингових комунікацій, зокрема впровадження нових підходів до взаємодії з цільовими аудиторіями та підвищення ефективності рекламних кампаній. Робота має на меті покращення конкурентоспроможності підприємства через удосконалення комунікаційної стратегії.
URI: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5247
Appears in Collections:075 Маркетинг (Маркетинг)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
КРМ_Скопінцева Б.Р.pdf
  Restricted Access
2.27 MBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.