Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5247
Назва: «Удосконалення системи маркетингових комунікацій на підприємстві (на матеріалах ТОВ «Сільпо-Фуд», м. Київ)»
Автори: Коломицева , Олена Віталіївна
Скопінцева, Богдана Романівна
Ключові слова: Маркетингові комунікації;;Удосконалення;;Підприємство;;Стратегії комунікацій;;Канали комунікації.
Дата публікації: гру-2022
Короткий огляд (реферат): У кваліфікаційній роботі розглядається удосконалення системи маркетингових комунікацій на підприємстві ТОВ «Сільпо-Фуд», м. Київ. Проведено аналіз чинних маркетингових комунікацій компанії, визначено їх сильні та слабкі сторони. Зроблено оцінку ефективності використання традиційних і цифрових каналів комунікації для взаємодії з споживачами. На основі результатів дослідження запропоновано заходи з оптимізації маркетингових комунікацій, зокрема впровадження нових підходів до взаємодії з цільовими аудиторіями та підвищення ефективності рекламних кампаній. Робота має на меті покращення конкурентоспроможності підприємства через удосконалення комунікаційної стратегії.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5247
Розташовується у зібраннях:075 Маркетинг (Маркетинг)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
КРМ_Скопінцева Б.Р.pdf
  Restricted Access
2.27 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищено авторським правом, усі права збережено.