Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5248
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorБоковня, Анжеліка Олегівна-
dc.contributor.authorГончаров, Родіон Сергійович-
dc.date.accessioned2024-12-30T12:08:41Z-
dc.date.available2024-12-30T12:08:41Z-
dc.date.issued2023-12-
dc.identifier.urihttps://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5248-
dc.description.abstractВ кваліфікаційній роботі магістра було розглянуто сутність стратегії та моделі виходу підприємства на зовнішній ринок. Надано характеристику ключових факторів виходу підприємства на новий ринок: попит на маркетингові послуги, наявність цільових ринків, конкурентне середовище, особистий бренд керівництва компанії, маркетингова стратегія, знання місцевих особливостей, ризики та можливості, бюджет і фінансове планування, бізнес-партнерство, логістика та постачальники. Розглянуто методичні підходи щодо розробки та обґрунтування стратегії виходу на новий ринок. В роботі проаналізовано внутрішні можливості та передумови виходу ТОВ «РУБАРБ» на новий ринок. Запропоновано стратегічні напрями та шляхи реалізації стратегії виходу ТОВ «РУБАРБ» на ринок відео-анімації та інфографіки Великобританії.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectСтратегія;uk_UA
dc.subjectСтратегія виходу на зовнішній ринок;uk_UA
dc.subjectФактори виходу на зовнішній ринок;uk_UA
dc.subjectЦифрова реклама;uk_UA
dc.subjectРинок відео-анімації та інфографіки Великобританії;uk_UA
dc.subjectМедіапланування.uk_UA
dc.titleРозробка і обґрунтування стратегії виходу підприємства на новий ринок (на матеріалах ТОВ «Рубарб», м. Черкаси)uk_UA
dc.typeMaster Thesisuk_UA
Appears in Collections:075 Маркетинг (Маркетинг)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
КРМ_Гончаров Р.С.pdf
  Restricted Access
1.61 MBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.