Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5248
Назва: Розробка і обґрунтування стратегії виходу підприємства на новий ринок (на матеріалах ТОВ «Рубарб», м. Черкаси)
Автори: Боковня, Анжеліка Олегівна
Гончаров, Родіон Сергійович
Ключові слова: Стратегія;;Стратегія виходу на зовнішній ринок;;Фактори виходу на зовнішній ринок;;Цифрова реклама;;Ринок відео-анімації та інфографіки Великобританії;;Медіапланування.
Дата публікації: гру-2023
Короткий огляд (реферат): В кваліфікаційній роботі магістра було розглянуто сутність стратегії та моделі виходу підприємства на зовнішній ринок. Надано характеристику ключових факторів виходу підприємства на новий ринок: попит на маркетингові послуги, наявність цільових ринків, конкурентне середовище, особистий бренд керівництва компанії, маркетингова стратегія, знання місцевих особливостей, ризики та можливості, бюджет і фінансове планування, бізнес-партнерство, логістика та постачальники. Розглянуто методичні підходи щодо розробки та обґрунтування стратегії виходу на новий ринок. В роботі проаналізовано внутрішні можливості та передумови виходу ТОВ «РУБАРБ» на новий ринок. Запропоновано стратегічні напрями та шляхи реалізації стратегії виходу ТОВ «РУБАРБ» на ринок відео-анімації та інфографіки Великобританії.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5248
Розташовується у зібраннях:075 Маркетинг (Маркетинг)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
КРМ_Гончаров Р.С.pdf
  Restricted Access
1.61 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищено авторським правом, усі права збережено.