Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5248
Title: Розробка і обґрунтування стратегії виходу підприємства на новий ринок (на матеріалах ТОВ «Рубарб», м. Черкаси)
Authors: Боковня, Анжеліка Олегівна
Гончаров, Родіон Сергійович
Keywords: Стратегія;;Стратегія виходу на зовнішній ринок;;Фактори виходу на зовнішній ринок;;Цифрова реклама;;Ринок відео-анімації та інфографіки Великобританії;;Медіапланування.
Issue Date: Dec-2023
Abstract: В кваліфікаційній роботі магістра було розглянуто сутність стратегії та моделі виходу підприємства на зовнішній ринок. Надано характеристику ключових факторів виходу підприємства на новий ринок: попит на маркетингові послуги, наявність цільових ринків, конкурентне середовище, особистий бренд керівництва компанії, маркетингова стратегія, знання місцевих особливостей, ризики та можливості, бюджет і фінансове планування, бізнес-партнерство, логістика та постачальники. Розглянуто методичні підходи щодо розробки та обґрунтування стратегії виходу на новий ринок. В роботі проаналізовано внутрішні можливості та передумови виходу ТОВ «РУБАРБ» на новий ринок. Запропоновано стратегічні напрями та шляхи реалізації стратегії виходу ТОВ «РУБАРБ» на ринок відео-анімації та інфографіки Великобританії.
URI: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5248
Appears in Collections:075 Маркетинг (Маркетинг)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
КРМ_Гончаров Р.С.pdf
  Restricted Access
1.61 MBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.