Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5249
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorПальонна, Тетяна Анатоліївна-
dc.contributor.authorАністратенко, Дар'я Олександрівна-
dc.date.accessioned2024-12-30T12:30:46Z-
dc.date.available2024-12-30T12:30:46Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.urihttps://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5249-
dc.description.abstractВ кваліфікаційній роботі магістра було розглянуто сутність та структура маркетингової товарної політики підприємства. Розглянуто види маркетингової товарної політики та їх характеристики. Наведено методичні підходи до оцінки ефективності маркетингової товарної політики. Проведено аналіз маркетингової товарної політики підприємства. Запропоновано шляхи удосконалення маркетингової товарної політики підприємства та здійснено обґрунтування доцільності запропонованих заходів.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectМаркетингова товарна політика;uk_UA
dc.subjectАсортиментна політика;uk_UA
dc.subjectмаркетингові стратегії;uk_UA
dc.subjectМатриця БКГ;uk_UA
dc.subjectАВС-аналіз;uk_UA
dc.subjectXYZ – аналіз;uk_UA
dc.subjectБенчмаркінг;uk_UA
dc.subjectпродукція деревообробки.uk_UA
dc.titleУдосконалення маркетингової товарної політики підприємства (на матеріалах ФОП Курка С.М., с. Софіївка, Черкаський р-н, Черкаська обл.)uk_UA
dc.typeMaster Thesisuk_UA
Appears in Collections:075 Маркетинг (Маркетинг)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
КРМ_Аністратенко Д.О.pdf
  Restricted Access
1.66 MBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.