Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5249
Назва: Удосконалення маркетингової товарної політики підприємства (на матеріалах ФОП Курка С.М., с. Софіївка, Черкаський р-н, Черкаська обл.)
Автори: Пальонна, Тетяна Анатоліївна
Аністратенко, Дар'я Олександрівна
Ключові слова: Маркетингова товарна політика;;Асортиментна політика;;маркетингові стратегії;;Матриця БКГ;;АВС-аналіз;;XYZ – аналіз;;Бенчмаркінг;;продукція деревообробки.
Дата публікації: 2023
Короткий огляд (реферат): В кваліфікаційній роботі магістра було розглянуто сутність та структура маркетингової товарної політики підприємства. Розглянуто види маркетингової товарної політики та їх характеристики. Наведено методичні підходи до оцінки ефективності маркетингової товарної політики. Проведено аналіз маркетингової товарної політики підприємства. Запропоновано шляхи удосконалення маркетингової товарної політики підприємства та здійснено обґрунтування доцільності запропонованих заходів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5249
Розташовується у зібраннях:075 Маркетинг (Маркетинг)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
КРМ_Аністратенко Д.О.pdf
  Restricted Access
1.66 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищено авторським правом, усі права збережено.