Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5250
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorГригор, Олег Олександрович-
dc.contributor.authorБочарніков, Юрій Валерійович-
dc.date.accessioned2024-12-30T12:37:28Z-
dc.date.available2024-12-30T12:37:28Z-
dc.date.issued2023-12-
dc.identifier.urihttps://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5250-
dc.description.abstractВ кваліфікаційній роботі магістра було розглянуто сутність, зміст та основні тенденції розвитку маркетингової політики розподілу та збуту підприємства. Наведено види маркетингових збутових систем та методи оцінки їх ефективності. Досліджено особливості управління маркетинговою політикою розподілу та збуту на сільськогосподарських підприємствах. Проведено аналіз маркетингової політики розподілу та збуту на підприємстві ФГ «Степ». Розроблено напрями вдосконалення маркетингової політики розподілу та збуту на підприємстві. Обґрунтовано доцільність формування власного каналу збуту підприємством ФГ «СТЕП».uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectЗбутова політика;uk_UA
dc.subjectСистема розподілу;uk_UA
dc.subjectМаркетингові канали розподілу;uk_UA
dc.subjectАгромаркетингова система;uk_UA
dc.subjectСтратегія розподілу та збуту.uk_UA
dc.titleМаркетингова політика розподілу і збуту на підприємстві та напрями її вдосконалення (на матеріалах ФГ «СТЕП», м. Жашків, Уманський р-н., Черкаська обл.)uk_UA
dc.typeMaster Thesisuk_UA
Appears in Collections:075 Маркетинг (Маркетинг)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
КРМ_Бочарніков Ю.В..pdf
  Restricted Access
1.98 MBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.