Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5250
Назва: Маркетингова політика розподілу і збуту на підприємстві та напрями її вдосконалення (на матеріалах ФГ «СТЕП», м. Жашків, Уманський р-н., Черкаська обл.)
Автори: Григор, Олег Олександрович
Бочарніков, Юрій Валерійович
Ключові слова: Збутова політика;;Система розподілу;;Маркетингові канали розподілу;;Агромаркетингова система;;Стратегія розподілу та збуту.
Дата публікації: гру-2023
Короткий огляд (реферат): В кваліфікаційній роботі магістра було розглянуто сутність, зміст та основні тенденції розвитку маркетингової політики розподілу та збуту підприємства. Наведено види маркетингових збутових систем та методи оцінки їх ефективності. Досліджено особливості управління маркетинговою політикою розподілу та збуту на сільськогосподарських підприємствах. Проведено аналіз маркетингової політики розподілу та збуту на підприємстві ФГ «Степ». Розроблено напрями вдосконалення маркетингової політики розподілу та збуту на підприємстві. Обґрунтовано доцільність формування власного каналу збуту підприємством ФГ «СТЕП».
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5250
Розташовується у зібраннях:075 Маркетинг (Маркетинг)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
КРМ_Бочарніков Ю.В..pdf
  Restricted Access
1.98 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищено авторським правом, усі права збережено.