Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5250
Title: Маркетингова політика розподілу і збуту на підприємстві та напрями її вдосконалення (на матеріалах ФГ «СТЕП», м. Жашків, Уманський р-н., Черкаська обл.)
Authors: Григор, Олег Олександрович
Бочарніков, Юрій Валерійович
Keywords: Збутова політика;;Система розподілу;;Маркетингові канали розподілу;;Агромаркетингова система;;Стратегія розподілу та збуту.
Issue Date: Dec-2023
Abstract: В кваліфікаційній роботі магістра було розглянуто сутність, зміст та основні тенденції розвитку маркетингової політики розподілу та збуту підприємства. Наведено види маркетингових збутових систем та методи оцінки їх ефективності. Досліджено особливості управління маркетинговою політикою розподілу та збуту на сільськогосподарських підприємствах. Проведено аналіз маркетингової політики розподілу та збуту на підприємстві ФГ «Степ». Розроблено напрями вдосконалення маркетингової політики розподілу та збуту на підприємстві. Обґрунтовано доцільність формування власного каналу збуту підприємством ФГ «СТЕП».
URI: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5250
Appears in Collections:075 Маркетинг (Маркетинг)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
КРМ_Бочарніков Ю.В..pdf
  Restricted Access
1.98 MBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.