Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5252
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorГригор, Олег Олександрович-
dc.contributor.authorДмитренко, Олександр Олександрович-
dc.date.accessioned2024-12-30T13:13:51Z-
dc.date.available2024-12-30T13:13:51Z-
dc.date.issued2023-12-
dc.identifier.urihttps://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5252-
dc.description.abstractВ кваліфікаційній роботі бакалавра було розглянуто сутність агромаркетингу та систему його складових в контексті напрямів розвитку агробізнесу. Досліджено принципи агромаркетингу та їх роль у прийнятті стратегічних рішень сільськогосподарськими підприємствами. Вивчено методичні підходи щодо оцінки ефективності маркетингової стратегії сільськогосподарських підприємств на основі принципів агромаркетингу. Проведено аналіз маркетингової діяльності СТОВ «Неморож». Запропоновано обґрунтування вибору принципів агромаркетингу у формуванні маркетингового стратегічного набору.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectАгромаркетинг;uk_UA
dc.subjectПринципи агромаркетингу;uk_UA
dc.subjectМаркетингова стратегія;uk_UA
dc.subjectМетоди оцінки ефективності маркетингової стратегії;uk_UA
dc.subjectКонкурентоспроможність;uk_UA
dc.subjectКонкурентна позиція.uk_UA
dc.titleВпровадження принципів агромаркетингу як основи розробки ефективної маркетингової стратегії сільськогосподарського підприємства (на матеріалах СТОВ «Неморож», с. Неморож, Звенигородський р-н, Черкаська обл.) Implementation of the principles of agriculturaluk_UA
dc.typeMaster Thesisuk_UA
Appears in Collections:075 Маркетинг (Маркетинг)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
КРМ_Дмитренко О.О..pdf
  Restricted Access
1.75 MBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.