Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5252
Title: Впровадження принципів агромаркетингу як основи розробки ефективної маркетингової стратегії сільськогосподарського підприємства (на матеріалах СТОВ «Неморож», с. Неморож, Звенигородський р-н, Черкаська обл.) Implementation of the principles of agricultural
Authors: Григор, Олег Олександрович
Дмитренко, Олександр Олександрович
Keywords: Агромаркетинг;;Принципи агромаркетингу;;Маркетингова стратегія;;Методи оцінки ефективності маркетингової стратегії;;Конкурентоспроможність;;Конкурентна позиція.
Issue Date: Dec-2023
Abstract: В кваліфікаційній роботі бакалавра було розглянуто сутність агромаркетингу та систему його складових в контексті напрямів розвитку агробізнесу. Досліджено принципи агромаркетингу та їх роль у прийнятті стратегічних рішень сільськогосподарськими підприємствами. Вивчено методичні підходи щодо оцінки ефективності маркетингової стратегії сільськогосподарських підприємств на основі принципів агромаркетингу. Проведено аналіз маркетингової діяльності СТОВ «Неморож». Запропоновано обґрунтування вибору принципів агромаркетингу у формуванні маркетингового стратегічного набору.
URI: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5252
Appears in Collections:075 Маркетинг (Маркетинг)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
КРМ_Дмитренко О.О..pdf
  Restricted Access
1.75 MBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.