Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5254
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorБурцева , Тетяна Іванівна-
dc.contributor.authorЛисенко, Олександр Миколайович-
dc.date.accessioned2024-12-30T13:38:56Z-
dc.date.available2024-12-30T13:38:56Z-
dc.date.issued2023-12-
dc.identifier.urihttps://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5254-
dc.description.abstractВ кваліфікаційній роботі магістра досліджено теоретичні основи функціонування маркетингової діяльності на підприємстві; проведено дослідження маркетингової діяльності підприємства ПРАТ «УКРЗЕРНОІМПЕКС», здійснено аналіз внутрішнього середовища підприємства; розроблені рекомендації щодо удосконалення маркетингової програми розвитку підприємства ПРАТ «УКРЗЕРНОІМПЕКС» та здійснено оцінку ефективності запропонованих заходів.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectМаркетинг;uk_UA
dc.subjectУправління маркетингом;uk_UA
dc.subjectМаркетингова діяльність;uk_UA
dc.subjectМаркетингова програма.uk_UA
dc.titleРозробка маркетингової програми розвитку підприємства (на матеріалах ПрАТ «Укрзерноімпекс», м. Київ)uk_UA
dc.typeMaster Thesisuk_UA
Appears in Collections:075 Маркетинг (Маркетинг)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
КРМ_Лисенко О.М..pdf
  Restricted Access
972.81 kBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.