Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5254
Назва: Розробка маркетингової програми розвитку підприємства (на матеріалах ПрАТ «Укрзерноімпекс», м. Київ)
Автори: Бурцева , Тетяна Іванівна
Лисенко, Олександр Миколайович
Ключові слова: Маркетинг;;Управління маркетингом;;Маркетингова діяльність;;Маркетингова програма.
Дата публікації: гру-2023
Короткий огляд (реферат): В кваліфікаційній роботі магістра досліджено теоретичні основи функціонування маркетингової діяльності на підприємстві; проведено дослідження маркетингової діяльності підприємства ПРАТ «УКРЗЕРНОІМПЕКС», здійснено аналіз внутрішнього середовища підприємства; розроблені рекомендації щодо удосконалення маркетингової програми розвитку підприємства ПРАТ «УКРЗЕРНОІМПЕКС» та здійснено оцінку ефективності запропонованих заходів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5254
Розташовується у зібраннях:075 Маркетинг (Маркетинг)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
КРМ_Лисенко О.М..pdf
  Restricted Access
972.81 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищено авторським правом, усі права збережено.