Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5256
Назва: Удосконалення асортиментної політики підприємства (на матеріалах СТОВ «Птахоплемзавод Коробівський», с. Кедина гора, Золотоніський р-н, Черкаська обл.)
Автори: Бурцева , Тетяна Іванівна
Моцак, Карина Станіславівна
Ключові слова: Сортиментна політика;;Товарний асортимент;;Конкурентне середовище;;Маркетингові стратегії.
Дата публікації: гру-2023
Короткий огляд (реферат): В кваліфікаційній роботі магістра розглянуто теоретичні і методичні підходи до асортиментної політики підприємства. Досліджено фактори, що впливають на формування товарного асортименту підприємства та методичний інструментарій для управління ним. Проведено аналіз асортиментної політики досліджуваного підприємства та оцінено її ефективність. Надано пропозиції щодо удосконалення управління товарним асортиментом підприємства.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5256
Розташовується у зібраннях:075 Маркетинг (Маркетинг)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
КРМ_Моцак К. С.pdf
  Restricted Access
1.14 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищено авторським правом, усі права збережено.