Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5257
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorПальонна, Тетяна Анатоліївна-
dc.contributor.authorОднокінний, Сергій Юрійович-
dc.date.accessioned2024-12-30T14:06:35Z-
dc.date.available2024-12-30T14:06:35Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.urihttps://er.chdtu.edu.ua/handle/ChSTU/5257-
dc.description.abstractВ кваліфікаційній роботі магістра було розглянуто сутність, значення та еволюція розвитку концепції комплексу маркетингу підприємства. Досліджено поняття збалансованості маркетингового комплексу підприємства та методичні підходи до його формування. Проведено аналіз комплексу маркетингу ТОВ «АГРАТЕРРА». Розроблено рекомендації щодо удосконалення комплексу маркетингу підприємства.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectКомплекс маркетингу;uk_UA
dc.subjectЗбалансованість;uk_UA
dc.subjectSWOT-аналіз;uk_UA
dc.subjectАВС – аналіз;uk_UA
dc.subjectМаркетингові дослідження;uk_UA
dc.subjectРинкова потужність підприємства;uk_UA
dc.subjectбенчмаркінг.uk_UA
dc.titleУдосконалення комплексу маркетингу на підприємстві (на матеріалах ТОВ «Агротерра», м. Черкаси)uk_UA
dc.typeMaster Thesisuk_UA
Appears in Collections:075 Маркетинг (Маркетинг)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
КРМ_Однокінний С. Ю.pdf
  Restricted Access
1.72 MBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.